Loekken logo

Meget mere end bare Danmark

Under overskriften ”Meget mere end bare Danmark” skal danskerne dele deres bedste tips og feriesteder i Danmark.
Kampagnen har et samlet budget på 21 mio. kr. og er sat i gang.
På siden Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., kan gæster få inspiration, dele deres ferieoplevelse og samtidig deltage i konkurrencen om en ferie i Danmark for 20.000 kr.
Som følge af den manglende udenlandske turisme på grund af corona-krisen er de store offentlige aktører i dansk turisme gået sammen om en fælles kampagne for at få danskerne til at holde ferie i Danmark i år.
Destination Nordvestkysten er med i en stor landsdækkende markedsføringkampagne under en fælles overskrift: "Meget mere end bare Danmark". Kampagnen skal motivere flere danskere til at holde ferie i Danmark. 
Nordjysk 2 avis
På destinationsniveau er der også udarbejdet kampagnematerialer, som du kan være en del af under "Bare Danmark"- konceptet.
En ny og skæv vinkel er en Puck Maxi kampagne "Bare knald på ferien ude vestpå", som bliver et lokalt kampagnespor i markedsføringskampagnen fra Destination Nordvestkysten. 
Pressemeddelelse.